Noul concept este definit în jurul unei ape artizanale
Sorin Dănilă este antreprenorul care crede cu tărie că apa trebuie să devină un brand de țară. Acum câteva luni, el a reușit să readucă la viață apa minerală Mathild din Bodoc, pe care o îmbuteliază și o distribuie celor care cred la rândul lor în potențialul ei. În spatele acestui pas stă un multă dedicație, sacrificiu personal și pasiunea pentru un produs de calitate creat de natură, fără a se interveni asupra proprietăților rare pe care le are.
Cumpăram pe vremea când eram la București sticle de un litru de Bodoc, returnabile, și în momentul în care a dispărut, recunosc că nu m-am regăsit în alte ape. Dispariția Bodocului cu care eram obișnuit și îmi plăcea, a fost o lipsă și o pierdere în viața mea. Când am venit la Bodoc, paznicul mi-a dat să beau din Izvorul Mathild, la care s-a renunțat 1964, unul dintre motive fiind faptul că sursa nu făcea față pentru noua dezvoltare. Atunci m-am îndrăgostit de ea. Cred că Mathild a renăscut și avea nevoie de cineva s-o înțeleagă, să îi redea strălucirea și să o ofere publicului. Că va fi bine primită sau nu, rămâne de văzut pe termen lung pentru că despre prestigiul unei mărci se vede peste decenii, poate generații. Acum toată reconstrucția e de la zero”, ne-a povestit Sorin Dănilă.
mai mult la /covasnamedia.ro/